4WORKERS Sp. z o.o.

Zajmujemy się kompleksowym wyposażeniem, praniem i serwisem odzieży roboczej do firm z każdego sektora.
Pracujemy w oparciu o ustalony schemat, który zapewnia pracownikom naszych Klientów najlepsze warunki pracy.

Przed rozpoczęciem współpracy – poznanie potrzeb Klienta

  • Podczas spotkania handlowego uzgadniamy, jakie są wymagania odnośnie asortymentu i odzieży roboczej, w zależności od specyfiki danej branży – innego typu odzieży będzie potrzebował przemysł spożywczy – lekki, a innego przemysł ciężki.
  • Uzgadniamy czy odzież ma mieć specjalne właściwości (np. być trudnopalna lub elektrostatyczna), jej kolorystykę i rodzaje ubrań. Jesteśmy w stanie skorzystać z gotowych rozwiązań, jeśli chodzi o fasony, ale też odszyć wzory dla Klienta.
  • Kolejnym etapem jest ustalenie liczby pracowników oraz kompletów odzieży dla każdego z nich – zazwyczaj Klienci decydują się na 3 komplety. Następny krok stanowi zebranie miar pracowników – zajmują się tym nasi specjaliści z 4Workers. Finalnie, po zebraniu danych przystępujemy do zamówienia lub szycia odzieży – w zależności od potrzeb i preferencji Klienta.

Dostarczenie, pranie i serwis odzieży w 4Workers – jak to działa?

Po ustaleniu potrzeb Klienta, zebraniu danych na temat typu odzieży, liczby kompletów dla pracowników, dostarczamy gotowy, spersonalizowany produkt.

  • Odzież jest wkładana przez naszych serwisantów do specjalnych, imiennych szafek, zwykle dostarczanych przez 4Workers w ramach umowy.
  • Pracownicy rozpoczynają korzystanie z pierwszym kompletów odzieży.
  • Brudną odzież zostawiają w brudowniku. Stamtąd, w określonych dniach i godzinach odbiera je nasza firma.

4Workers – czyszczenie i serwis odzieży roboczej

1. Odzież robocza trafia do naszej pralni, gdzie przechodzi proces skanowania, dzięki indywidualnym kodom kreskowym, co umożliwia ewidencję.

2. Po niej następuje pranie odzieży, rozwieszanie na specjalnych wieszakach, prasowanie. Ubrania przechodzą też kontrolę jakości – jeśli istnieje potrzeba, poszczególne sztuki odzieży poddawane są serwisowi. Naprawa obejmuje m.in. łatanie rozdarć, przyszywanie guzików, wzmacnianie szwów.

3. Posortowana odzież również jest skanowana i trafia do imiennych szafek pracowników Klienta.

Proces czyszczenia i serwisu odzieży roboczej jest powtarzalny w zależności od specyfiki branży i potrzeb Klienta – zwykle wystarczy częstotliwość cotygodniowa.

e-mail: kontakt@4workers.com.pl

e-mail: biuro@czystyefekt.pl